In dezvoltarea unui proiect complex prima faza este de elaborare a specificatiei si de analiza pentru determinarea celor mai bune solutii, atat hardware cat si software. Suntem alaturi de Client inca din aceasta prima faza, specialistii nostri participand activ la definirea specificatiei, astfel incat programul sa ofere cea mai buna solutie la problemele clientului.
In acelasi timp, oferim mai multe variante in ceea ce priveste solutiile tehnice, Clientul avand posibilitatea sa o aleaga, in functie de raportul cost/eficienta, pe cea mai buna. Dupa terminarea fazei de dezvoltare si de implementare, asiguram training-ul necesar, astfel incat Clientul sa foloseasca la maxim capabilitatile programului. In continuare, suntem in permanenta disponibili la solicitari. Pentru asigurarea functionarii fara probleme a programelor, propunem incheierea unui contract de mentenanta.
Pentru a rezuma, in dezvoltarea oricarui proiect respectam urmatoarele etape:
auditul sistemului;
stabilirea constrangerilor;
definirea scopului si estimarea complexitatii proiectului;
designul sistemului;
estimarea etapelor de dezvoltare;
stabilirea planului de productie;
stabilirea planului de control al schimbarilor;
stabilirea protocolului de comunicare cu clientul;
stabilirea planului de teste;
stabilirea planului de training;
dezvoltarea sistemului;
managementul de proiect;
reorganizarea si optimizarea proceselor;
configurarea si implementarea sistemului;
interfatarea cu alte sisteme;
transferul de date;
training;
suport post-implementare si contract de mentenanta.
Incheierea unui contract de livrare sau dezvoltare de software nu este simpla. Clientul nu poate atinge sau vedea concret ceea ce cumpara. Clientul cumpara de fapt promisiunea ca programul achizitionat ii va usura viata si ii va creste profitul afacerii. In acest context este foarte importanta acordarea intregului sprijin de care Clientul are nevoie, in care un rol important il are suportul post-implementare si mentenanta programului informatic.
Pornind de la aceasta filozofie, suntem mereu in contact cu clientii si raspundem cu maxima solicitudine si rapiditate oricarei solicitari.
In acelasi spirit am implementat un serviciu de suport online, in timp real, care permite utilizatorilor sa trimita o cerere de suport, iar operatorul nostru poate intra pe dispozitivul utilizatorului pentru a identifica problema si, in masura in care este posibil, a o solutiona pe loc.